Ångest

Jag och sonen åkte hem till syrran idag. Mamma skulle dit också med min brors minsta son. Som vanligt ville sonen stanna hos min mamma sen. Men imorgon kommer han hem igen. Har sådan ångest över att han är borta igen efter bara två nätter hemma. Men imorgon kommer han hem igen i alla fall. Sen på onsdag ska vi tillbaka till mamma och vara där till torsdag då mamma ska med mig till min psykiater. Sonen ska va hos min syster under tiden. Sedan ska jag och sonen hem igen och njuta av sommarlovets sista helg. Känns som jag knappt träffat honom under lovet. På lördag ska vi till min syster då min storebror också ska dit. Ska bli trevligt. Har verkligen saknat min syster en massa. Måste bara berätta en sak som värmer mitt mammahjärta. Sonen sov hela natten i sitt egna rum för första gången på flera år. Jag vet att han är sju år gammal och det kanske inte borde vara något speciellt men för mig och sonen var det faktiskt en stor grej. Många gånger när jag känt mig ensam har han fått sova hos mig. Nästan alltid med andra ord. Men han börjar bli stor nu mitt lilla hjärta. Älskar min son så otroligt mycket och jag hoppas verkligen att han vet om det!

~ av Borderlinemum på augusti 12, 2013.

Kommentera

 
