Besviken och orolig

Jag är så besviken. Så orolig. Så trött på allt. Trött på livet. Min läkare skrev ingen fortsatt aktivitetsersättningsgrej åt mig. För jag bad att bli remitterad till en privat klinik i min stad och hon menade att de kunde göra det istället. Men jag vet ju inte när jag får komma till hos dem. Får jag inte pengar därifrån så vet jag inte vad kag tar mig till. Det blir ju svårt för någon som inte träffat mig mer än en gång att skriva ett utlåtande. Fan fan fan. Självmord nästa. Orkar inte mer.

~ av Borderlinemum på augusti 15, 2013.

Kommentera

 
