Ångestnivå: skyhög

Ångesten vill inte släppa taget om mig. PMS, ångest, inga pengar, livet suger. Sen Sonen föddes har jg aldrig stått utan pengar så här. Som tur är får jg pengar på måndag. Har väntat på pengar hela veckan från en kompis i Afrika men det är problem med banken. Skit också. Men mat har jag, cigg kan jag kanske leva utan nån dag eller två, men trist sista helg på sommarlovet för sonen. Skulle till min syster imorgon men har inga busspengar så det blir svårt. Skit skit skit. Skjut mig eller nåt snälla. Orkar inte detta!!! Känner mig som ett frustrerat barn.

~ av Borderlinemum på augusti 16, 2013.

Kommentera

 
