Trött

Är så in i helvetes trött. Hade kunnat somna här och nu. Skulle lagt mig tidigare igår som jag tänkte. Men det är lätt att vara efterklok. Har i alla fall plockat undan lite här hemma, lagat mat och så också så jag kan slappa resten av kvällen. Sonen har lekt med en kompis en stund så jag har kunnat vila en stund framför datorn också. Det är sjukt att man kan vara så här trött i min ålder. Det är psyket som tar kål på orken. Jävla Piss borderline.

~ av Borderlinemum på augusti 21, 2013.

Kommentera

 
