Det går äntligen framåt

Saker börjar röra sig i rätt riktning nu. Min bästaste bästa vän E har precis lånat mig 10000 kronor så att jag kan åka till G och äntligen få träffa honom! Så om en månad är jag där, on allt går som det ska. Ska söka visum på måndag, köpa biljett och ta sprutor och sånt. Har en massa att planera men det känns så underbart bra så det är sjukt! Klart jag är nervös men det positiva överväger det negativa. Det ska bli en upplevelse att se riktiga Afrika. Landet där sonens släkt bor. Det ska bli så underbart! Är överlycklig just nu!!!

~ av Borderlinemum på augusti 23, 2013.

Kommentera

 
