Irritation

Skickade iväg mitt pass i torsdags för visumsansökan. Igår ringde jag ambassaden och då hade de inte ens hämtat ut det! Så jävla irriterad!!! Jag betalde ändå 200 extra för expresshantering. Det skulle då ta 24 timmar. Sedan att mannen på ambassaden började flörta med mig känns inte heller helt okey. Sedan trodde han inte på att jag är svensk. Inte så konstigt med tanke på att min engelska låter som att jag kommer från just det afrikanska landet det handlar om. Hoppas jg får tillbaka passet idag eller imorgon med godkänt visum så jag kan förbereda mig ordentligt. Behöver pengar också. Typ 1000 spänn. För att klara månaden. Men har ingen att låna av. Värdelöst. Kan inte tusen personer bara skänka mig en krona var!?

~ av Borderlinemum på september 4, 2013.

Kommentera

 
