Tomhet

Det ekar en tomhet inom mig. Saknaden river och svider. Smärtan är hemsk men jag lyckas tränga bort den. Det är bra med dissociation i lägen som det här. Det gör så ont att inte veta när jag kommer få träffa min man igen. Min själsfrände. Min underbara älskade. Det känns som att jag har hittat hem. Jag känner mig trygg och älskad. För första gången på väldigt länge. Jag hoppas att allt kommer gå fort så att vi snart är tillsammans igen. Att ha honom och sonen vid min sida samtidigt kommer vara det mest underbara.

~ av Borderlinemum på oktober 2, 2013.

Kommentera

 
