Dagarna går

Dagarna går vidare. Det är extremt jobbigt att vara ifrån min älskade G, men det finns inget jag kan göra åt det. Tyvärr är tålamod inte min starka sida men får lära mig den hårda vägen.

I måndags var jag på BUP med sonen. Han fick utskrivet Concerta. I tisdags fick han första tabletten och första halvan av dagen mådde han bra. Men sen på eftermiddagen började han må illa, få hjärtklappning och svårt att andas. Det slutade med att han kräkte ett flertal gånger. Stackars pojke. Så jag tänker inte ge honom tabletterna mer. Har försökt få tag i sköterskan men igår hade de möte hela dagen och idag svarar han inte. Jag tänker inte utsätta min son för detta. De får skriva ut nåt annat eller så får han vara utan medicinering.

~ av Borderlinemum på oktober 10, 2013.

Kommentera

 
