Störigt

Vaknade innan sju idag. Vet inte varför. Drömmer konstiga drömmar. Sade aldrig godnatt till G igår för nätet i byn är helt förjävligt. Hatar när han är där och vi inte kan prata när vi vill! Saknar honom så otroligt mycket! Min fina älskade man. Trodde aldrig jag skulle träffa någon som honom! Han är helt underbar! Hoppas verkligen att han inte förändras när han kommer. För hur mycket jag än litar på honom så finns rädslan ändå där. Jag vågar inte hänge mig åt lyckan fullt ut för då blir fallet för hårt om jag faller. Håll tummarna för mig att jag för första gången i livet hittat rätt!

~ av Borderlinemum på oktober 12, 2013.

Kommentera

 
