Dålig

Jag känner mig så dålig som förälder just nu. Sedan sonen började med Ritalin har hans insomningssvårigheter blivit mycket värre. Han somnar så sent som 23 många kvällar. Igår kunde han inte somna innan midnatt så jag hade inte hjärta att skicka honom till skolan idag. Det känns som att vad jag än gör så blir det bara värre. Även om jag menar väl. Vet inte vad jag ska ta mig till längre! Har möte på bup på torsdag så får ta upp det med dem då. Skrev ett mail till dem igår men var ganska högt i känsla så vet inte hur vettigt det var. Jag behöver hjälp i allt detta känner mg så ensam!

~ av Borderlinemum på oktober 22, 2013.

Ett svar to “Dålig”

  1. Mår din son bättre i övrigt av ritalinet, så gör du verkligen det bästa för honom. Ingen tror att du vill honom illa och du är ingen dålig förälder. Jag vet nu själv hur det känns att känna sig otillräcklig och kass som mamma och det inte roligt, men jag försöker ta ett steg tillbaka och se på helheten. Då tycker jag mig kunna se att jag trots allt faktiskt är ganska bra.

    Ta hand om dig!

Kommentera

 
