Att hata livet

För mig är det lätt att hata livet. Jag har inga framtidsplaner. Inget att se fram emot. Bara samma tråkiga värdelösa liv som jag lever idag. Och ingen att dela det med för den jag vill dela det med har inget intresse av att dela sitt liv med mig. Men nu är det dags att ta på sig masken och åka och träffa syrran i stan. Det klarar jag.

~ av Borderlinemum på juni 11, 2012.

Ett svar to “Att hata livet”

  1. aw…Jag förstår känslan…. Men du har sonen som växer å växer å som du kommer ha många roliga och underbara stunder med 🙂 Å sonens pappa älskar du och det känns nu som att du aldrig kommer glömma honom…. Jag tror att du visst kommer göra det. iaf om du börjar må bättre! Iaf så har du visst en framtid 🙂 Allting kan hända 🙂 Livet förändras!

    kram på dej! Fölåt attjag inte komenterar så myclet….

Lämna en kommentar